Mijn aankoop is verkeerd, beschadigd of incompleet geleverd. Wat moet ik doen?
Heel vervelend, excuses! Stuur voordat je een artikel retourneert een e-mail naar support@1608.nl
Wij vergoeden uw verzendkosten.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
1-2 dagen in Nederland, België en Duitsland.
Hoe kan ik een product retourneren?
Als je een product wilt retourneren, kun je het pakket op de site registreren onder retourbeleid. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Hoe lang duurt het voordat mijn pakket aankomt?
We proberen je bestelling uiterlijk 2 dagen later bij je in huis te hebben, maar we zijn altijd afhankelijk van onze bezorgservice.
Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?
Binnen enkele minuten ontvang je een orderbevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Heb je deze na een tijdje nog niet ontvangen? Geen zorgen, het kan aan een paar dingen liggen:
- Controleer of de bevestigingsmail misschien in je spam- of ongewenste mailmap terecht is gekomen.
- Mogelijk is er een kleine fout gemaakt bij het invullen van je e-mailadres.
Als je na controle de bevestiging nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan gerust contact met ons op via support@1608.nl